.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعزیر1میلیارد و 500میلیون متخلف در مازندران

شمال نیوز: مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران از تعزیر 1 میلیار د و 500 میلیونی متخلف در مازندران خبرداد.

عباسی مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان مطلب فوق گفت : سود جویی و دامن زدن به افزایش قیمت ها به بهانه نوسانات اخیر نرخ ارز از سوی برخی واحد های صنفی و کارخانجات طی ماههای اخیر نارضایتی مردم را به دنبال داشته و به رغم آنکه مسئولان ذی ربط بارها اعلام کرده اند برخی افزایش قیمت ها خودسرانه و غیر قانونی است و متخلفان به اقدام خودسرانه خود بافشاری نمودندکه در این رابطه 29 شرکت تولیدی لبنی و واحد های عرضه کننده فراورده های لبنی جریمه شدند .

این مقام قضائی تعزیرات حکومتی مازندران افزود : تعزیرات حکومتی به عنوان یکی از ابزارهای کنترلی و نظارتی و بر حسب صلاحیت ذاتی با دریافت گزارش از مراجع ذی صلاح با متخلین و گرانفروشان برخورد می کند .

این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران خاطر نشان کرد : باید بین گرانی و گرانفروشی تفاوت قائل شد گرانی مقوله ایست که به مسائل مختلفی همچون نقدینگی و نرخ ارز مربوط می شود و ریشه آن به دلیل افزایش هزینه های تولید است ولی در موضوع گرانفروشی تولید کننده و عرضه کنندگان بدون دلیل و با هدف سود جویی بدون در نظر گرفتن سود مصوبه به بالابردن قیمت مبادرت می کنند که با این گونه تخلفات برخورد می شود.
عباسی در خصوص عملکرد اداره متبوعش در بخش لبنیات اظهار داشت : از ابتدای سال تاکنون 29 فقره برونده به شعب تعزیرات حکومتی ارسال که با رسیدگی فوری و تلاش روسای شعب تمامی آنها مختومه و متخلفین به مبلغ 900 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی اضافه کرد : یکی از مهمترین این برونده ها مربوط یکی از شرکت های تو لیدی شیر در استان به علت تخلف گرانفروشی به مبلغ 1 میلیارد و 500 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد که این حکم در مرحله اجرا می باشد.

/ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.227 seconds.